Follow @hybrishoran

MELANKOLI, LUFTEN ÄR FRI + MIG SJÄLV


Såhär är det då va. Igår kom min trötta lilla mamma hem efter utrensning på mormors lägenhet. Med sig hade hon massa vackra kläder som jag mer än gärna tog emot. Mormor har varit överallt i världen, och köpt med sig vackra kläder överallt ifrån! Mamma var som trött och mycket ynklig, så jag skänkte iväg några kramar på min egen bekostnad och satt och tittade på gamla fotografier, mamma grät som en galning, men det kan inte hjälpas. Hur som helst tänkte jag bara uppdatera allt som helt enkelt inte hänt. Det kommer en ryggsäck på posten inom några dagar, skolan börjar imorgon. Ska krypa i sängs bland turkar och troll imorgon. Nej, men jag har fått lägenheten i stan, hos min syster som bor i en ytterst fin lägenhet i Kortedela. Hoppas på att få ta den där hallonpajspartajet med Fredrika och Melinda på tisdag också, det har vi skjutit på allt för länge vill jag lova. 

Bilder fick ni nog utav igår och en endaste vän hade jag då inte! Dock många frivilliga men med avståndet som hinder, tråkigt tycker jag allt. Hade suttit fint. Ändå tänker jag plåga er mer en liten bild, det kan väl inte skada? Om det nu vore så skulle det vara så långsiktigt dödande att de korpulente galningarna hinner finna ett botemedel åt er, hallelujah till dagens läkare! Jag slår frivolter och dör! Här kommer dödstöten;



gotta catch'em all!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wow, du är så underbar.

vill också ha kläder från min mormor.

2011-01-10 @ 11:05:25
URL: http://spaceherosuits.webblogg.ses
Postat av: Anonym

du skriver fint.

2011-01-10 @ 11:22:47
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: m

att dö som en hybris-drabbad vore väl en fenomenal död?

förövrigt att dö vid mottagandet av komplimanger låter inte så relevant inte heller realistiskt.. men att göra tusen glädje hopp eller vilja sjunka genom jorden är kanske lite för mainstream för dig? puss



pajpajpaj-asor ska dala ner i våra magar inom snar framtid! helst pajasor med hallon på ja,

2011-01-10 @ 15:17:02
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0