Follow @hybrishoran

Like a complete unknown, like a rolling stone.

“I think of myself as an intelligent,
sensitive human being with the soul of a clown which always forces me to blow it at the most important moments.”

“I think of myself as an intelligent, sensitive human being with the soul of a clown which always forces me to blow it at the most important moments.”

Typ så, ganska ironiskt verkligen. Jag ser ut som en man men är femenin rent tekniskt sett. Tror jag. Mina bröst avslöjar min kvinnlighet (eller myggbett som Emanuela kallar dem). Jag tänkte inte bli långtråkig, trots att det alltid blir så ändå. Jag drar mig mot staden för att köra en halvnykter kväll på klibbiga fingrar. Men först;

- Hem till Kortedala och dumpa mina grejer
- Kapa av håret på Jessika.
- Vidare till Jessika för att förbereda världen för mitt hemska ansikte.

Jag är elak mot mig själv, men jag kanske blir en riktigt man en dag. Det ska göra ont att leva!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint.

Postat av: Rebecca

fint.

2011-01-13 @ 13:31:18
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0