Follow @hybrishoran

I en rökfylld seans, med en rosa nyans. sant?


detta bör uppmärksammas: glömde en bokstav på ordet "machine" men det är fixat nu!

* Mathildas mål för läsåret  2011*

Ämnen
Spanska - få uppgifter, plugga igen innan studenten.
Samhäll - prata med Jörgen
Religion - tveksamt. Prata med Nabila.
Naturkunskap - nytt ämne, köra hårt.
Expo A&B - karaktärsämne = VIKTIGT!
Rörlig bild - karaktärsämne = VIKTIGT!

Inackorderingsbidrag
- Avstånd km 225-599 km = 1875 kr/månad (utöver studiehjälp 1050 kr)
- Prata med Karin
- Eventuellt gå ett ½ fjärde år.

Detta är ju knappast omöjligt för en vikarierande superhjälte som jag! Oj, sarkasmen fick orgasm och överreagerade. Fy på mig. Bilderna ovan är för mig - som utbildar mig inom media - bara ett litet experiment och test på kunskaper. Självklart grundar dem på en hel del tristess och en massa oförbrukad energi jag suttit och hållt inne hela dagen. Imorgon bär det av igen, och bio hoppas jag på ? 

Peace.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

GAAAAAAAAH SÅ SNYGG DU ÄR, JAG SAKNAR DIG MIN FINA

2011-01-24 @ 08:47:19
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Buschman

Jaså, nu blir det av?! lika bra att bli av med skiten? :D haha. stackare!

2011-01-25 @ 14:30:13
URL: http://tiokamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0