Follow @hybrishoran

Booze, knit sweater and a hell of a harmony!


Kalabalik i den annars så lugna lägenheten! Mickes brorsdotter och pojkvän kom för att hälsa på men micke var full och kaffe spilldes lite överallt, svammel konstant och lägenheten ser ut som ett bombnedslag (mer än förut dvs då vi målar om) Pollys tåg är inställt så de åker buss för det vilda hon och Per (vilket är ett lustigt namn ja!) så jag sitter här klar och redo med sprit och ombyten i väskan, vad mer behöver man för en omgång Kuballe? Jo just det, armarna också. För satan i gatan vad det ska kramas!  Och jag? Jag har druckit kaffe och ätit nudlar och rökt alldeles för mycket, nu igen! Haha hör Micke stå i dörren och försöka låsa upp (när jag säger full menar jag verkligen FULL) han har stått där i 2 minuter nu och jag bara skrattar och har inte en tanke på att hjälpa stackarn heh! Han får skylla sig själv, fniss! Ja jag säger då det. Min syster är på ingång och jag är på utgång, snart. Ska bli skönt att ta sitt pick och pack och sticka iväg ett tag! Göteborg i all ära, men ju mer man flyr därifrån desto finare blir det att komma tillbaks! 

Och för att runda av med äntligen lite lycka i kroppen; det finns många anledningar att vara glad idag! Orken kom tillbaka, jag tror den saknade mig lite! Jessika berättade en hemlis för mig som gjorde mig mer glad än många andra skulle blivit men jag är nog en sådan människa som glädjer sig mer åt andra än mig själv! Fint äre, blir lite tårögd. Goda nyheter trillar in på rullande band och jag är mycket peppad för imorgon, det finns en sjujävla harmonisk atmosfär på Kuballegården, det kommer bli en otroligt lyckad kväll! 

UPPDATE: Vi får skjuts till Tjörn, hur skönt?!

Love, Mathi.


imorse i min sköna päls, jag var pepp redan då trots orklösheten, måste varit kaffet!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, allt bra idag? :) :D



Jag undrar om vi kanske ska följa varandra via bloglovin? ^.^



Ha en bra dag

2011-02-19 @ 15:09:40
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Lägg till mig och sedan så lägger jag till dig :)

säg till när di har gjort det :)

2011-02-19 @ 15:29:16
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: danni.

får jag hälsa på dig på ön någon dag i vår/sommar hehe ? :$$$ <3

2011-02-22 @ 14:19:13
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0