Follow @hybrishoran

När vi krossades och fann oss själva, igen.



Vill ursäkta för huvudvärken till mina känsliga läsare, jag fick också ont i huvudet när jag tittade på förhandsgranskningen av detta inlägget. Nikon fick hänga med till Götet i helgen, sammanfattning utav den (helgen alltså) hittar ni nog inte i bilderna, men mysiga är dom. Jag har:

1. halkat runt som bambi med min brorsdotter, kanat ner för backar täckta utav is för att sedan springa som idioter till färjan som vi nästan missade. I vänthuset var Jennifer sillybilly och grimarserade framför kameran.

2. Insett min höjdrädsla, och hissrädsla. Hm, vad fan gör jag på tionde våningen i Kortedala då? Utmanar ödet så klart.

3. Gick ut och firade Emil med ett större sällskap och vi hade en stand-up-drinking (he-he) i princip, men jävligt  trevligt var det! Innan det var vi på Lust med Rebecca, Adrian och Julia och den sista bilden visar bara hur jävla mockiga och peppade vi var. Typ lagom med andra ord men det blev en jävligt fin kväll iallafall! 

4. Blivit bortskämd, big time. Jag lyfte upp någonting och på två röda låg det i en liten nätt påse i min väska. Det orkade jag inte fotografera dock, men en virkad lång kofta, massa halsband, armband, smink och sådant viktigt! 

Förutom det är det väl mest bara vardagstrams, sådant är också fint. Nu är Jessika här och vi beställde pizza över internet, asfett! Spanska talar vi också, som två äkta spanjorer! Tror det kommer gå svinbra på provet, det känns jättebra. Är snart tillbaks på banan i Samhällskunskapen också, känner mig skittråkig som pratar på om skolan men det är nog ganska viktigt för mig just nu. Hur som helst ska vi pröva oss på lite äkta förorts-style och äta pizza, plugga och mysa med min syster. Ciao Los Bajsos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0