Follow @hybrishoran

There's some fireworks in the sky - And they will soon fade like you

hade varit ball ifall jag skrev "förlåt för dålig uppdatering kära bloggläsare" men de existerar ju trots allt inte så jag får ännu en gång leka schizo och uppdatera dagen för mig själv.
Idag har vi fotograferat många klasser med lite tålamod, ingen bra ekvation om ni frågar mig. Åt för lite och drack för mycket kaffe och efter ett par läkarsamtal blev jag stirrig i huvudet, skakig i kroppen och ville hem.
Vi tog oss hem med många om och men och till vår stora förvåning hittar vi en stor fotölj i trapphuset, med en liten lapp där i. Jag och Jessika behöver bara titta på varandra en gång, jag går fram och läser lappen, kastar iväg den och rusar in i lägenheten med fotöljen i armarna. Gapskrattandes och den lyckliga känslan i bröstet efter kicken gör mig genast piggare, men när det lagt sig så däckar jag i vår nya möbel. Hade mamma sett mig nu hade hon sytt in mig på vatten och bröd och en flerårig rehabiliteringskurs för att återanpassa mig till ett liv i samhället. Påtal om kylskåp;  eftersom vi så flitit praktiserar brallorna av oss i skolan har vi fått ledigt imorgon, så ikväll blir det att måla stan röd så att säga. Vi ska till parken och sedan bege oss någon annanstans skulle jag tro. Jag ligger i vårt fina stöldgods just i denna stund och har inga planer på att göra något annat på en bra stund, fniss.
/ buttyboy

Kommentarer
Postat av: Jessibooi

Fniss fniss den som sare han vare!

2010-09-18 @ 21:51:13
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Anonym

löv ju

2010-09-20 @ 19:19:16
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0