Follow @hybrishoran

Nej, åren har nog slitit hårdare på mig


Era stackare. Nu kommer bilder och detaljerad beskrivning av den fantastiska konsert Håkan bjöd på. Fasiken också, tänker ni nog, men mig kan ni inte hindra!  

Efter 3 timmars köande kom vi oss till garderoben och krängde av oss kläderna. Tack vare min sämsta kropp så klarade inte jag varken trycket eller någonting alls. Min underbara fantastiska kompis Jessika bar mig praktiskt taget hela konserten, höll upp mig och langade vatten i mängder, vill bara påpeka att _ingen_ annan hade orkat eller ens velat fokusera så mycket på mig när Håkan är på scen. Det, är vänskap på riktigt. Polly och Benjamin är det sötaste paret i år, på riktigt. Mitt hår luktade grillparty efter kedjerökningen i väntan på insläppet, Emanuela och Rebecca vars fötter och andra kroppsdelar var ur funktion tack vare kylan var i extas vilket var vackert att se. Men ja, vi var där, det var vi verkligen. Inga bilder från själva konserten, då systemkameror inte var tillåtet men det gjorde ingenting, jag hamnade backstage med Jessika och det var helt okej det med. 

Han öppnade upp så vackert och även om min kropp gav vika och siktade på golvet så var mitt hjärta sprängfyllt av Håkan Hellström-kärlek och OM han var snygg! Träffade två bekanta Rebeccor och en Emma vilket var mysigt och trevligt! Fan vad klämkäck jag lät helt plötsligt, ni får ursäkta för mitt fruktansvärda beteende. Tågresan var .. speciell. Tre timmar bara flög iväg och jag tror alla hatade oss ganska rejält, men annat vore ruskigt ovanligt. Mycket snack liten verkstad; här kommer bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh mathihihih, jag blir tårögd! tack för ännu en jätte fin helg! jag e så jävla glad att jag har dig!

2010-11-22 @ 12:55:52
URL: http://honsomkallaspolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0