Follow @hybrishoran

such a beutiful mess that's breaking my skin.


trots det eviga krigandet då kärringarna var som galna och hysteriska, så fick jag ändå köpt lite saker (på sätt och vis, mammas pengar.) Jag måste erkänna att jag var tapper, jag grät nästan ingenting, typ, och bortsett från att jag tappade bort min lillasyster som höll på att gå förlorad i tanternas hysteri så borde jag vunnit något slags hederspris som briljerade kärringrallyt, hade ni varit där och sett mig finta kundvagnarna som siktade på att slakta mina hälar, ni hade definitivt applåderat. Hur som helst hade jag tänkt att låtsats vara en sån där chíc modebloggare och visa vad jag köpt heh, bara för maximal bögighet osv

bild 1. en rutig skjorta med luva, röd bh och trosor!
bild 2. en apmysig stickad vit tröja och två par vita spetstrosor.
bild 3. En jacka som ska bli mitt lilla projekt, ska försöka mig på den där symaskinen. OOOCH ett par cp gosiga tjocksockar, sen ett par jättegulliga underkläder och en parfym. 

utöver det så köpte jag lite smink, och småtrams som är löjligt billigt. Nu ska jag ringa Jessica och hoppas på att hennes kära Thord orkar köra mig till kossornas rike, vill träffa jessika och dö hos henne änna.

Kommentarer
Postat av: ella

åh, jättegulliga underkläder ^.^ <3

2010-11-28 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0