Follow @hybrishoran

royale with cheese?

Åh nu ligger jag i Jessikas säng, igen. I köket spelas Håkan Hellströms "Jag vet vilken dy hon varit i" och jag nynnar med. Dricker te och tittar ut över lugnet. Självklart är jag lite berusad också. Om man googlar ordet "platonisk kärlek" så beskriver de begreppet som högsta formen av kärlek, att kärlek är lika med längtan efter idévärlden. Djupodlad vänskap. Jag har bara känt så för en enda människa innan men äntligen har jag börjat förstå att det inte bara behöver finnas EN sådan människa. Det må ha tagit två tre öl innan jag insåg det, but that's not really the point. Ännu fler funderingar, med andra ord. Saken är faktiskt den att jag ligger i min bästa väns rum och känner en sjuk längtan till att springa runt hos kossorna snart, men så länge jag har bra vänner omkring mig är inga problem för stora att ta sig över. Hoppa högt, även om det finns en chans att falla hårt. Det blir inte mer än skrapade knän eller i värsta fall ett gips på armen, möjligen blir du rullstolsbunden för resten av ditt liv men då kan du åtminstone tvinga dina vänner köra omkring med dig och så kan ni skratta åt hur puckad du ser ut. Jag har kommit över en stor mängd öl, mobilpengar, fått nya mediciner för ett år framåt och lite smink, ganska hyffsat bra gjort för en dagdrivare som inte tar skolan på allvar. Jag har väl världens mest förstående familj, egentligen.
Till något sjukt aktuellt anywho; När jag däckar snart, ska jag vakna upp bredvid den korpulente galningen även känd som min andra halva, gå mot avenyn och köpa frukostbuffé och mysa där, sedan hoppar vi tåget mot Lund för ett äventyr vi sent kommer glömma. Det är nära nu, och det pirrar lite i magen när jag tänker på det. Jag vet att jag är ganska tråkig för tillfället, det är ren bitterhet och utbrändhet, i guess. mina sömnvanor är inte de hälsosammaste, skulle knappast platsa i topp tio i tidningen "träning och hälsa" att hamna på framsidan som dåligt exempel är däremot något jag kan se framför mig. Huvudet bultar och jag ska sova på peppen. Det är inte lätt att vara superhjälte osv. Night

Åh nu ligger jag i min säng, igen. I högtalarna spelas Håkan Hellströms "Jag vet vilken dy hon varit i" och jag nynnar med. Dricker te och tittar ut över lugnet. 

Förutom det har jag hjälp mamma att stryka idag, när jag stod ute i tvättstugan och frös kuken av mig (om jag hade haft en hade jag definitivt gjort det iallafall) så hittade jag ett jättevackert halsband! Som en liten bok och på framsidan stod det "Peter Rabbit" och i kedjan hängde också en kanin. Om ingen vet med sig att ha tappat det hemma hos mig lägger jag beslag på det. Här kommer bilder från idag, min konstnärssjäl tappade förståndet, det måste vara något allvarligt fel på min estetiska hjärnhalva men jag lät kreativiteten flöda fritt iallfall;


Ska titta på pulp ficiton nu och äta popcorn. / mathi

Kommentarer
Postat av: E

så himla fint.

2010-11-26 @ 13:36:57
URL: http://chariots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0