Follow @hybrishoran

OCH JAG SOMNAR I EN GRAV. OCH VAKNAR I ETT HAV. JAG FALLER SOM REGN


Serveras med kaffe på sängen av pappa och en puss på pannan, mamma log och kvittrade "härliga morgon!" . Har de blivit alldeles från vettet ? de som vanligtvis brukar liknas vid länken mellan mänskliga varelser och grodor.

Snart börjar skolan igen, sex timmars elände, tortyr av hitlerjugenden, följt av tolv timmar tristess och svält på hemmaplan? Nu ska jag strax åka till Göteborg, får skjuts vilket underlättar en hel del. Ska driva runt en stund, sen till sjukhuset, sen möta Polly vid tåget. På kvällen blir det nog Sticky Fingers trots töntstämpeln men inte nog med det blir det picknick-efterfest i Göteborgs park efteråt skulle jag tro. Mysigt! Det här kan nog funka. Ska tydligen cutta kalufsen av Jessica på Lördag, var på bio med dem igår. Åh det finns inga ord för hur bra dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0