Follow @hybrishoran

hjärtegull eller negerkrull ?


här är något till ni som är som mig; päron + musik = bra. förmodligen den bästa kombinationen för trasiga själar som dryper av sarkasm med en förkärlek till all musik som sätter fart på hjärtat. lugn som hysterisk, fin som ful, takt som otakt. musik, helt enkelt.  När jag är riktigt jävla nere äter jag päron och knycker syrrans gitarr och spelar så änglarna gråter i himlen. 

Kan förstå att era små hjärtan bleknade en aning när ni kikade in här, det är inte ju inte allt för färglatt och mysigt är jag medveten om, därför får ni några gamla godingar utav mig genom tiderna!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy fan vad fin du är. jag saknar dig.

2010-12-01 @ 14:22:18
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0