Follow @hybrishoran

You're so cute when you slurring your speach but they're closing the bar and they want us to leave.




Tjena, jag heter Jessika och jag är dum i huvudet.
- *Alla i kör* HEEEJ JESSIKAAA
Jag gillar jellybeans och i dag åt jag två. Jag har tjocka kinder.
SNYFT
!!!Alla klappar i händernaaa!!!

Folk driver med mig för att jag rent hypotetiskt sett har en låtsaspojkvän, gillar vitaminpiller och är en allmänt sinnesförvirrad person. Men Mathilda tror iallafall på min inneboende intelligens och skrattar, om än i medlidande, när jag dreglar lite och tycker att jag är skitrolig, vilket uppskattas.. Såatteeeh jag ba änna skriver en rad fan. ja fan. HEJ FAN!

Barn, det är sådana här ni blir om ni inte läser era läxor, slänger pengar på lite vad som helst och börjar röka.
Ni kommer att köpa era trosor för en krona på tradera, tycka att det är okej att gå runt som The Bob Dylan- icon & The Revoluti0n (Nollan där va väl smart, höhö roflmao...) samt att dissa NK högt på stockholmska.
Ni kommer att tro att ordet dekadens kan användas lite hur som helst och fundera på om ni är speciella på riktigt eller bara i era huvuden.

Så vi två caballeros kastar lite gästbloggskärlek, överkommer hinder, växer dag för dag och hoppas att vi blir något jävligt bra i slutändan, pretentiösa jävlar!!

// Sir Busck.


Kommentarer
Postat av: mathi

prettojävlar burn to hell !!!♥

2010-11-15 @ 20:28:10
URL: http://grapewinefuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0