Follow @hybrishoran

Alla försöker bli av med leran från göta älven som satt sig på själen!


gjorde dagens goda gärning vilket innebar att bära tungt och använda mina icke-existerande engelsktalande talanger men karma existerar tydligen inte heller för mamma har förstört mitt vackra rum och jag gråter floder, det ser numera ut som ett pensionärsboende handikappsanpassat för tillochmed den mest hjärndöda människa. Tjuvade en bild av Polly från helgen iallafall, tänkte ladda upp den och sen möblera om och lyssna på arg-tjej-rock av den bittra sorten. Smell you later.


jag och jessika på cream coffe

Kommentarer
Postat av: Rebecca

så fina.

2010-11-23 @ 09:30:22
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0