Follow @hybrishoran

Men bli inte bitter och skyll på babylon, bara för att du har ett ansikte för radion.


Min blogg är charmig okej! charmtrollet som gjort designen åt mig får mig att fnittra när jag läser alla skumma små saker som ersätter en vanlig tråkig ordinär medeltöntig blogg, och denhär uppnår nog tönt-kriterierna. Men nu råkar det vara så att THE RAGE IS BOILING IN ME AND I AM SO FURIOUS!!!!1

jaja, livsuppdatering:

bra: jag har en hel box vin, tågbiljetter och huvudet högt! Vad mer kan man önska när man snart ska till Lund och ha det underbart? dessutom har jag cyklat först till kuballe sent på kvällen för att träffa kossornas härskarinna ms J.Bushman och sen tog vi en väldigt lång promenad och skrek ut vårat hat till hela Olsby, listan blev längre än väntat, längre än den gröna milen, längre än en .. nä nu blev jag långrandig hehe, sedan vaknade vi och cyklade till Aröd för att kolla in dagens sortiment på second hand butiken men det blev en fake-piggelin och kaffe istället, sedan cyklade vi ÄNNU mer, nämligen till genom old school och till okq8 för att köpa tobak och godis, sen cyklade vi till åstol och badade med Ronja. Hurtiga så att benen vek sig när vi väl var hemma igen, men det var skönt att cykla runt i shorts och bikini tills jessikas cykel gick paj och jag fick ha henne på pakethållaren vilket förhöjde förbränningen ganska rejält.

dåligt: jag har inte fått min lön än men den anländer nog dirr in på kontot imorgon, jag vill inte jobba imorgon för jag slutar så att jag inte kommer in till stan förrän sent. jag vet inte vad jag ska packa och tystnaden är FORTFARANDE TYST OCH DET GÖR MIG TOKIG.

jag trodde inte det skulle bli fler innehållsrika inlägg men jag kan nog vänja mig vid detta, jag kanske helt enkelt blivit en mjukis.. soft.

peace /härskaren

Kommentarer
Postat av: Kottmaster heimlich frökenbönan.

looking down every few steps to pretend I WALK WITH YOU HUUEHHUÖÖHUUIIEEEHUUIIÖÖÖÖHHHH.

2010-07-21 @ 21:19:41
Postat av: kurri-kurri-KOTT-ön-ät-dina-jävla-bönor-jessika-MATHI-DOODLEZ

YOOOOOU GIIVE MEEE, SOMETHING lalalala (8)

2010-07-21 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0