Follow @hybrishoran

Plasten gör dig vacker är Du glad?


sjätte dagen i rad med migrän, inga piller funkar att ha med till jobbet heller, ipren är för svaga, mina dämpande gör mig dåsig och försämrar arbetsinsatsen som redan är låg pga skallen. även tredje morgonen i rad med näsblod hah, igår morse svimmade jag när jag skulle sträcka mig efter något i garderoben, känner att jag inte är i form riktigt! men det löser sig, snart är jag ledig i en vecka då kan jag gå sönder hemma istället för på jobbet. Dessutom ska jag långt härifrån, så jag slipper all skit. Först ska jag till Uddevalla, sen Örebro och det kommer vara min fristad i nio dagar. Förövrigt; vänner suger men jag får iallafall sällskap idag tills jag börjar jobba, tänk att åtminstone en själ här på jorden värnar om mig och undrar hur jag mår! Jag kom på att jag inte visat piercingen jag gjorde hemma hos Majja! Ball tjej det där, ska fika med henne på lördag! Intressesmurfen fick sprutorgasm och svor på franska. Här kommer bilder iallafall:


Kommentarer
Postat av: Rebecca

wow, du är för fin <3

2010-08-19 @ 22:45:34
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0