Follow @hybrishoran

novocaine for the soul


careface på ditt carefade.
not.

kommande veckor ska spenderas på följande vis.
Hoffmaestro spelar på Liseberg på fredag, innan det ska jag köpa present och umgås med min storasyster och dricka öl, helgen jobbar jag sen struntar jag eventuellt i skolan och drar till malmö, sen tillbaks till Göteborg där Markus följer med när jag tatuerar mig, sen blir det Stockholm, sen tillbaks till Göteborg för att supa igen. Har även bestämt mig att fixa skolan den här gången, gå ut med skapliga betyg men jag förutspår ett ganska dåligt mönster redan nu. Ska jag våga tro på att smärta fortfarande bara är en högre grad av njutning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0