Follow @hybrishoran

Låt mig gå i bitar, Jag har gjort något så dåligt igen. Låt mig ha ont Låt mig skrika färdigt.


- that's crazy!

Nej men det är det nog, jag vet inte. Jag har spenderat morgonen på jobbet, skadade en hallonpaj med flit så min kollega kunde äta upp den. Nej men ärligt, jag har varit så aktiv idag att jag knappt känner igen mig själv. När jag kom hem ifrån jobbet var mina ben som spaghetti och jag slängde mig i sängen ett par ögonlock. Somnade lite till och från men sen kom fredrika och olivia och drog med mig till cafét med dex medflera, därefter bjöds det på kvällsdopp bakom rökeriet, skyline uppe vid vattentornet, hammockmys på rökeriet igen, och resten är bara fjanterier men fy fan vad roligt jag har haft, kan inte minnas senast jag skrattade så ärligt. Orkar inte dra några interner men även om livet bara fucking me just for fun och vänder upp och ner på allt som är viktigt för mig så känns det iallafall skönt att kunna umgås med människor som står stadigt med fötterna på jorden när man inte själv gör det. Det var det djupaste jag hade att komma med en natt som denna. På tisdag blir det förmodligen piercing, sen blir det jobb jobb jobb men det gör inte ett dugg dugg dugg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0