Follow @hybrishoran

Frågor.


Snodd från deerheart.

1. Vad heter du?
Mathilda Karlsson

2. Vad kallas du för?
Förr kallades jag Mathi.

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Det kvittar faktiskt.

4. Vad gör du just nu?
Ligger vansinnigt uttråkad i väntan på vännerna. Kvällen bjuder på vin och tårtkalas!

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Mina främsta cravings just nu är pussar och vin.

6. Vad har du på dig?
Min nya klänning och strumpbyxor.

7. Vad har du gjort idag?
Legat i sängen, diskat och drömt mig iväg till Gävle.

8. Vad var det roligaste med din dag?
Att vakna upp bredvid Rebecca och ha kombinerar kaffe-och-te-rep i sängen.

9. Vad var det tråkigaste med din dag?
Huvudvärk och illamående.

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Den skulle börja med att vakna bredvid min grabb, äta en frukost i sängen med tusentals pussar och mycket kaffe, sedan en picknick i Vasaparken med kärlek och vänner, promenad genom staden, kanske trilla in på någon bar och dansa barfotadans när sommaren ser på, få smaka på det ljuva i livet utan varken smärta eller ångest, inte behöva vara sjuk eller ensam. Bara få dansa med livet en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0