Follow @hybrishoran

Det här får vi aldrig tillbaka, det här är dansen före döden.

 



Nu kysser vi den här veckan i skogen adjö, åker hem till mina föräldrar för en natt med Dvärgdrottningen.
Min nya klänning sitter som gjutet på mig, jag överväger att begravas i den, och för er som inte fått detta
bekräftat så skall DETTA vara själva soundtracket under begravningsceremonin. Så det inte blir några sådana
där missförstånd med mera. Ribban länkade Thomas Stenströms senaste låt som minst sagt förtjänar att
hamna i rampljuset på le grapewinefuckers en sådan här kall torsdagskväll. Nu kommer mina hjärtas ljus
snart och skall förbereda mig mentalt på att kramas som om det inte fanns någon morgondag.

Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0