Follow @hybrishoran

Because the sky is blue, it makes me cry.

 


Nu har min favorit-trio åkt iväg på äventyr till icke-skidåkande länder. Tror det ryktades om Spanien men man vet aldrig. Har detta inte redan blivit sagt så är det meningen att jag skall passa deras hus medan de är borta - och det är jag ju okej med. 

Sedan när det kommer till saker jag kom att se på som oväsentliga blev precis mycket, mycket påtagliga.
Jag sitter alltså (sedan 36 minuter tillbaka) ensam i ett stort hus precis vid landsvägen mitt ute i ingenstans med två hundar, två katter och oräknerligt många fiskar. Och jag är något så infernaliskt mörkrädd att det är löjligt. 
Den ena hunden kan dock skrämma iväg en fullvuxen man, men är fasligt harmlös. Den andra hunden kan förmodligen inte ens skrämma iväg en unge men låter desto värre. Jag ser fram emot ändlöst långa promenader och att jag bara skall få vila ut men känner jag mig själv rätt kommer jag sitta på nålar 80% av tiden. Men vad gör man inte för sin favoritdel utav släkten.

Förresten så är jag en väldigt mycket mer idog användare på twitter och instagram så följ mig där om ni vill!
 
Instagram @hybrishoran
Twitter @exaktsomismael




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0