Follow @hybrishoran

You don't miss your water 'till your well are undried.


Den miserabla gråtrunkarns återkomst. Vill ni lägga 3h utav er dyrbara tid på någonting betydelsefullt, se då de tre avsnitten utav Torka aldrig tårar utan handskar. 
Efter detta gråtpartaj skall jag göra mig en skål med nudlar och torka tårar från mina kinder, skall fortsätta leta febrilt efter en USB-sladd till kameran så ni kan få se på två mina två pangbrudar till vänner som fick stå ut med att ha kameran i ansiktet ikväll. Satans vackra skall ni veta. 
Nog med sentimentalt pladdrande, skulle nog satsat helhjärtat på musiken eller kanske film. Skriva blir ju så himla sentimentalt för det mesta, när man råkar ha ett hjärta och sådär. Ovan har ni en fin video med Tallest man on earth. Har blivit himla mycket sådant på senaste tiden. Fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0