Follow @hybrishoran

Du sårade min akilleshäl, förlåter inte dig nå' mer.

 
Skulle vilja påstå att detta inte är mitt stoltaste ögonblick här i livet. På 20 år hinner man göra mycket dumheter. (Det är mitt lazy-eye på bilden ovan ett konkret bevis på)
Men beträffande gårdagen skulle jag vilja referera mig själv som en mögelsvamp på min egen frukostmacka. Att få spy vore dagens höjdpunkt, ungefär. Märks att man är tillbaka i staden.
Hela veckan är uppbokad! Eftersom en stor del utav mina vänner är utav den studerande sorten så har ju de givetvis ett höstlov att njuta utav. Snälla som dom är tog de en för laget och sa att jag också fick vara med på höstlov! Igår var det alltså något som startade som en födelsedagsmiddag, vi hade köpt oss lite kemisk lycka i form utav vin och andra godsaker, det resulterade i mayhem och inträde på alldeles för klamydia-drabbade klubbar. Med svansen mellan benen sprang vi till bussen och hann med den till nöd och näppe, med varsin liten hjärtattack. Idag ser jag ingen anledning att göra något alls, men drar mig in mot staden efter en välförtjänt dusch för att fika med Britschgi och imorgon ser förhoppningsvis likadan ut. På måndag skall det bli lite catch-up med Adrian och spelas pingis och sedan är det en stuga i skogen som gäller på onsdag, något jag är mycket mycket bekymrad över. Men självklart också nyfiken. Tre flickor (och Adrian hoppas jag) i en stuga i skogen utanför Skara, eftersom jag har ett mycket grovt förhat till skogar så kan detta bli tämligen intressant. Resten av veckan är också sprängfylld med diverse kafferep på grannön, mys med barnen och förmodligen förtäring utav mammas goda mat hemma hos mina föräldrar. 

Nu blir det Andreas Grega, dusch, kaffe och nikotin. 
På återseende mvh döden.

Langar en bild från igår som jag faktiskt kommer ihåg. Vi träffade Pontus och Victor någon gång under kvällen, helfestligt! Rebecca och Pontus i sitt rätta element; nära varandra och kramgosiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0