Follow @hybrishoran

Marilyn Monroe's come I'll swallow, she is the guts, the glory, sorrow.



Ännu en silhuettbild från kvällen på Skansen Kronan. Och en bild på fina Anna, synd att fokusen fallerar, synd på en sådan rykande het brud. 

Sitter på Åstol. Försöker söka jobb med Christine men jag förstår nästan ingenting. Hur kompetent skall man behöva vara för att bli anställd? Jag känner nästan bara inkompetenta människor i arbetslivet, så varför inte jag ? Imorse kröp jag tydligen tätt inpå dvärgdrottningen och pussade henne på kinden två gånger.
Jag borde överväga terapi, borde ta med Christine också. Kommer aldrig bli normal igen efter det här. Eller ja, normal kan ju diskuteras. 
Jag och Christine brukar vanligtvis inte ens kramas om det inte är så att någon av oss är döende eller ifall släkten tittar på, då måste man ju. Anledningen till min framfusiga närkontakt med storasyster  är diffus, men desto mer förstörd inombords är jag. Jag vägrar tro på det ett litet tag till, mellan skrattanfallen. 

Livstecken avklarat, tänker nu återgå till arbetsförnedringens hemsida och känna mig fånig. Tack tack tack.

 

Kommentarer
Postat av: Jimmy Howard 'blog

Itӳ onerous to find knowledgeable people on this topic, however you sound like you already know what youӲe talking about! Thanks

2012-11-23 @ 12:18:24
URL: http://www.mynewnkjerseys.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0