Follow @hybrishoran

Last nite.


 The Strokes – Last Nite

Nu skall jag inte var alldeles för nostalgisk, men kan inte låta bli att dela med mig utav de bilderna jag hittade på mitt gamla rum hos min föräldrar ute på Åstol. Ser ju ganska olikt ut jämfört med mitt nya hem i Göteborg, men ja jag erkänner att jag saknar det ibland.

Men det finns mer jag saknar. Pojken jag lämnade kvar i min säng imorse efter etthundra pussar, men som jag kommer mötas utav när jag kommer hem. Jag saknar Dvärgdrottningen trots att jag träffade henne igår dock väldigt snabbt. Hon hade gjort någonting åt den mastodonta krulliga hårbollen som brukar pryda hennes huvud (den genen har drabbat endast mig och Christine utav någon konstig anledning) och såg faktiskt riktigt söt ut. Det nalkas middag och vin ikväll, och det får tiden att gå relativt fort här på jobbet. Idag är sista dagen iallafall denna veckan på jobbet. Sedan får vi se vad som händer , men det lägger jag inte allt för mycket tankekraft på just nu. Skall söka ytterligare två jobb idag, så det får flyta på om än kanske utan resultat. Det får gå ändå!

Denna vintern firar jag förresten att jag för första gången på 7-8 år som jag inte hamnat i vinterdepression som brukar infalla i mitten av Oktober någon gång. Tror smärtan från i somras slog ut det mesta. Men nu skall jag äntligen få vara glad precis som alla andra!

/ Hjärta själ, hjärta själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0