Follow @hybrishoran

Jag vet vilken dy hon varit i.

Två bilder  jag tog på damen vid en photoshoot vi riggade upp för ett år sedan. Dålig kvalitet tack vare facebook dock.

Om 9 dagar får jag äntligen träffa min finaste vän igen. Jag förbannar mig själv för att jag är så dum, känslig och går sönder varenda gång hon försvinner ifrån mig. Jag hinner precis inse att hon är här, att hon är min favoritmänniska och att jag har sådan tur att få vara en del utav hennes liv, sen är hon borta igen. Men det finaste utav allt är att hon kan vara borta i flera månader men när hon är tillbaka mår jag precis lika bra som när hon var här sist, och jag vet att vissa människor etsar fast sig i bröstkorgen och håller ett krampaktigt tag trots att jag är en jäkel på att försöka skaka av mig allt som kommer för nära. Men aldrig mer. 

Inga fler demoner skall jaga dig, ingen ska få skada dig mer. Inga fler blåmärken i hjärtat. Du är inte ensam och du är minnesvärd för att du är precis så bra som du är. 
Det är bara du i tankarna när den här låten går på repeat. Bästa vän.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0