Follow @hybrishoran

Difference in opinion was never an issue, collect all your questions.

Fredrika och jag hälsade på Åstol, längtan efter sommaren var stark.

Pappa valsade runt i hamnen hela dagen, det är så mysigt att vara där, om än bara i några timmar. Sedan får jag panik.

Vackra tjomme.
Testade mina superkrafter. Insåg inte att jag visar lite boobs där också. Nu inser jag det.

Åstol.
Min grundskola.
Somnade med Ronja på knäna, men när jag inte fick vara lilla skeden vände jag mig om och sa till henne på skarpen.

När jag sedan vaknade upp åkte jag till barnen, dem bilderna kommer. Jag åkte hur som helst till Göteborg igen och firade ingenting alls på krogen, bara hade det jäkligt festligt. Detta är mina två av tre hemsläp den kvällen; Isaac och Flavia. 
Tredje hemsläpet, Emanuela fick en tröja för besväret osv.

Några timmar senare somnade vi allihopa på Baguetten, och nu är det dags för mig att knyta mig igen. Arbetsintervju imorgon, och sedan jobb. Bilder på barnen kommer, men vill välja ut de bästa och sömnen borde infinna sig snarast. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0