Follow @hybrishoran

Shine on you crazy diamond.

Det kommer förmodligen vara tyst här ett tag, ber om ursäkt för det men jag misstänker att min datorladdare ligger på Åstol och imorgon börjar arbetslivet igen. Tills vidare hoppas jag att you'll shine on, you crazy diamonds. Mitt hjärta är trasigt och jag skall in på lagning nu, jag kommer inte ihåg hur man gråter längre och jag hoppas för mitt liv att det för en gångs skull betyder något bra , men det vore att säga emot mig själv för jag har så ofta sagt till er som tittar in här och läser ibland att ni skall gråta tills hjärtat blöder för det behövs. Det behövs för att känna kontrasterna utav livet. Vet inte om eller när jag repar mig, men jag har en annan blogg också som är under produktion, inte alls färdig än men vill ni läsa där så skicka bara iväg en liten kommentar så hör jag av mig till er. Dansa fastän hjärtat brister, vänner. På återseende, Mathilda.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill läsa!!!

2012-07-13 @ 08:35:31
URL: http://dagenjagficknog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0