Follow @hybrishoran

And every demon wants his pound of flesh But I like to keep some things to myself, I like to keep my issues strong.



Jag är tillbaka, på en ordentlig dator utan en krånglig bloggapp och frånvarande bilder från mitt kaosartade liv pga just den här krångliga appen. Jag vill säga något ordentligt nu, och jag vill visa er några fragment av den senaste tiden. Men jag har varken tid eller kraft just nu. Avskyr att erkänna mig svag men jag lyckas ändå få det att framstå ganska tydligt. Jag tänker försöka uppdatera bättre nu, jag lovar. Även om jag alltid säger så efter en svacka, likförbannat trillar ner igen. Men låt mig försöka. Vet inte hur jag skall börja riktigt, mer än att jag kan berätta om min nuvarande status.

Jag bor ensam nu. Eller det tror jag iallafall, det är ständigt folk här och jag känner mig allt annat än ensam men ändå är jag nog det. Tror jag? Det var inte meningen att förvirra er eller så. Men jag bor ensam på den här adressen åtminstone. Samtidigt som jag avskyr ensamheten behöver jag den, försöker älska den. Har en handfull vänner jag försöker för mitt liv att lita på, och älska. Men det är svårt, och det gör ont ibland. Vill inte bli lämnad igen men så får man inte tänka. Tror jag är ganska bra på det, att tänka sånt man inte får tänka. 

Jag har iallafall funnit en evig trygghet i skånska kärleken och stannar där för alltid. Vill inte , ska inte, kan inte få kalla fötter igen. Hem är där ditt hjärta är.

Skrev ett kapitel idag, jag kanske visar er en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0