Follow @hybrishoran

Från telefunken


Självfallet la datorn av igen, så igen: mobilen räddar dagen. Gårdagen bestod av lillasyster, manikyr osv. Kvällen minns jag inte, fick en så kallad blackout igen , milt uttryckt. Vaknade inte på en bädd av rosor dagen efter iallafall.

Efter många om och men tog jag med min lillasyster till stöldgodscentralen även känt som bellevue marknad, nu har vi gjort pannkakor och prövat kläder. Stannade förbi på stadsmissionen och fick för en hundralapp med mig hem en röd parkas, en grönaktig tygryggsäck/gympapåse med jättefint motiv, en kaffemugg, en guldsvart ring, och en mysig tröja. Jättenöjd , om nu bara magsmärtorna vill avta så jag kan få lite sömn och vila huvudet i allmänhet. Monstret under sängen som säger att jag inte förtjänar någonting finns nu i alla människor jag möter och allt som kommer ur min mun är vartannat fel, vartannat ljug. Ljug för att övertala alla om att jag mår hur bra som helst och är ingenting att oroa sig över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0