Follow @hybrishoran

Du är ingenting jämfört med det jag har nu, och alltid haft.


Idag känner jag mig nästan lycklig som jag gjorde innan allt blev som det blev. Igår hade jag en underbar dag, den sextonde ger mig alltid fjärilar i magen , idag har jag slavat på min praktik , kommit hem till ett kaos men johan kom över på kaffe och tjöt , det gjorde inget att det såg ut som skit. Och så fick jag en present ifrån huvudstaden.

http://iwillcomebacktoyou.blogg.se/

Känn er fria att läsa. Erica gjorde denna till mig som en fin gest och för att jag inte skall ge upp, och det kommer jag inte heller. Hon har lärt mig att människor kommer och går , men de som stannar kvar. Jag vet inte vad jag ska säga, det gör mig mållös att inte alla människor är efterblivna idioter som vänder kappan efter vinden. De stunder jag gett upp hoppet om att få vara kvar är ingenting mot den tacksamhet jag känner gentemot er som älskar mig. Och Gud ska veta att jag älskar er vansinnigt mycket. Det stannar fan i mig kvar. Och jag är så glad att jag har den tryggheten. Ger er en bit av mitt liv genom telefonen, och sedan får sömnen göra sitt.

Kärlek och raketer, jag vill aldrig mer ge upp.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0