Follow @hybrishoran

Lejonhjärta



 

Det senaste dygnet i bilder. Såg Två Steg Från Håkan igår , fick mig att längta tillbaka till havet och dit ska jag i helgen, men först skall jag ha en vän på besök, det skall bli roligt. Efter det hade jag fixat godis och tittade på Amelie medan jag väntade på Markus, vi såg en skräckfilm sent på kvällen och det slutade med att jag skrämt upp mig själv till den grad att jag var utmattad. Somnade som en sten.

Försov mig lite till tvätttiden idag så jag får stressa fram och tillbaka som en idiot om jag skall bli klar till två, torkrummen är ju inte kända för att jobba på i rejäl takt . Känns som att den här byggnaden byggdes på 1100-talet , väntar bara på att de skall börja parkera häst och vagn utanför. 

Nu skall fröken Mathilda fortsätta tvätta , dricka kaffe , städa iordning lägenheten , skriva ett kapitel eller två och sedan försöka hålla det så också. I den takten. Rutiner rutiner , älskar det lika mycket som jag avskyr det , det gäller väl bara att komma in i det hoppas jag.
Sist men inte minst så ringde de om provsvaren. Jag har fel på tarmarna. Tarmluddet suger inte åt sig någon näring om jag äter mjölkprodukter eller vete, det är en ganska vanlig bieffekt om man lider/lidit utav anorexia. Så det var precis som Carina sa, förutom att det är lite allvarligare än så med tanke på mina onormala uppkastningar osv. Nu vet ni iallafall , grrRrrreat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0