Follow @hybrishoran

"Im really sorry now, psychogirl. I can't be your guy, I can't dry your tears from your eyes."

Jag städade lägenheten, spenderade tusen timmar på mitt golv bedövad utav verkligheten. Jag åt mat hos Rebecca och jag fikade i Vasa med Emanuela och Isaac.
Senare kom även Britschgi och vi hittade Adrian och hans vänner, självklart blev vi snorfulla på tequila och öl senare den kvällen. Någon dag senare satt jag hemma hos Melker och Noah på min gata och drack champagne, alltid trevligt med grannar. Emanuelas tatuering ser ut som Nokia-loggan "Connection People" , när jag säger det brukar hon bli vred och då skrattar jag.

Mon Ami Joachim kom över och ställde sig i köket och lagade lunch åt oss, fixade wifi hemma hos mig och kände sig väldigt fyndig över namnet. Lösenordet är ännu bättre. Jag tror den andra bilden är en Mathilda som luktat på korken.
Saturn bjöd på Håkan Hellströmkväll, jag hade egentligen varken kropp eller psyke för detta men är det Håkan så är det. Jag dansade fastän hjärtat brast och vaknade upp nästa morgon med Rebecca som ville sova några timmar till. Satte mig och kollade på senaste Schulman Show-avsnittet och sedan åt vi en god frukost, allt blev så mycket mysigare när vi la på en julduk på mitt bord också.
Allt blev så lustigt, flyktigt och tokigt en dag. Tyckte dessa två bilderna var ganska bra kombination.
Igår spenderades kvällen först hemma hos mig med Absint, vi kramades mest och skrattade hela vägen till Queenshead. Jag tycker om dessa, fina människor. Jag och Esmeralda trillade in i någon sexbutik och senare var jag och Elli tillbaks där som två små nyfikna barn på julafton. 

Mer har hänt och mindre också, jag spenderar mycket tid i sängen. Har varit väldigt sjuk och spenderat tid på sjukhuset och snart skall jag tillbaka dit. Nu skall jag snart försöka ta mig ur sängen, ska ta en behövlig dusch och sedan på min yngsta brorsdotters dansuppvisning. Det blir fint, tror jag minsann.  

Love and Rockets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0