Follow @hybrishoran

I'm like a bird



Klickade precis hem den här från Nelly.com. Helt sjuk rea där nu, kommer vara luspank innan solen gått upp. Förutom det? Jobbade idag och gör det imorgon också. Vill inte veta exakt hur länge för jag vet att det är många timmar imorgon. Och mitt huvud exploderar snart, feber och yrsel. Började diska lite smått, men begravde snabbt den tanken genom att sätta mig på balkongen invirad i en filt och sjunga med till Nelly Furtado. När fan hände det senast? Hej 2004 typ. Nu är det dags att rycka upp sig lite, och rycka ner mig själv i sängen. Drömmer mig bort till en varm famn alldeles för långt bort och tänker låta bli att gråta för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0