Follow @hybrishoran

I'll take it all, give me more . I will be you hero and your whore. _VALIUM_KNIGHTS_IN_MY_BED_



Mina två senaste dagar har bestått utav två stycken 4h arbetspass. Jag lär mig nya saker hela tiden fastän jag inte gillar arbetet så trivs jag lite. Mina skor (som ni ser på bild 3 och 4!) har äntligen kommit! Detta firade jag med att köpa en ny schampookaka från Lush , och tog med mig en Nöjesguiden hem. Förutom det fick jag en godis utav pizzasnubben på Vegagatan när jag och Emanuela var och kramade hennes mamma innan jag skulle till jobbet. Jag tog konst-iga bilder på mig själv och att jag skelar vet väl alla redan om.  

Har krupit ner i sängen och ska njuta utav dagens sista timmar med en kopp te ur min fina änglakopp och imorgon skall jag städa så det bara tjuter om det. Sedan kommer Christine och jag är mycket väl förberedd på att det kommer sluta illa, som vanligt. Syster utan gränser, planerar en farlig utgång och skoskav. 

Peachy is out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0