Follow @hybrishoran

Du skriver ord som mord i handen.



Idag har febern överhanden, halsen skriker och ryggen strålar ut smärta för en hel arme ute i krig. Har undvikit att gå till läkaren ett bra tag nu även om jag vet att jag inte får göra så. Men ska ringa redan idag för jag är en stor tjej nu, som kan klara av alla rädslor. Idag kommer mitt lilla paket på posten om jag inte är helt ute och cyklar. Det är plåster på såren för denna dumma sjukdom. Fick ju sjukskriva mig från jobbet för första gången idag och det känns inte alls bra, men jag får försöka intala mig att jag är också en människa och får också bli sjuk.

Igår diskade jag, medan Rebecca och Britschgi låg i sängen och halvsov. Sedan somnade jag i min feberyra och nu vill jag mest bara krypa under täcket igen. Men jag ska försöka städa upp så gott det går här när febern släppt lite.

Världens mest innehållsfattiga och tråkiga inlägg, men jag gör nog en fet comeback snart. Kan man la hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0