Follow @hybrishoran

In a soldier's stance, I aimed my hand At the mongrel dogs who teach fearing not, I'd become my enemy.


Såhär ser jag inte ut idag. Jag brukar inte stå och se clean ut, det är så långtråkigt! Så jävla jobbigt att vara tuff. Hårt liv. Ska plöja igenom de mytomspunna filmerna Paranormal Activity (fastän jag såg ettan på bio med Jessika, det var traumatiskt.) 2:an sägs ha fått dålig kritik men det återstår att se. 

Uppdate: jag såg hela ettan (igen) och jag hade nästan glömt bort hur äcklig den var. Nu är det gosebumps och paranoia som gäller, går in till syster en stund och gör sällskap för att känna mig mindre rädd haha.. Uppföjaren ses imorgon lite tidigare på kvällen hoppas jag. Hur som helst vill jag bara visa upp min fina bebis köpt idag för inte mindre än 30 riksdaler. Imorgon införskaffar jag rullar sen är den redo för världen! Köpte tre galjar till min klädhängare också, bara för att liksom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0