Follow @hybrishoran

Excuse me while i kiss the sky!




Fett groovy, nästan iallafall! Solen kikade fram, vi firade det genom att gå på marknad och köpa saker för saker under tjugolappen. Dansa på gatorna i solen är det finaste jag vet. Nu blir det en promned till Andra Lång för att avnjuta ett glas öl på Sejdeln.  Kan det bli bättre? Ja det kan det, jag pratade med den skånska mannen hela dagen igår, trots att han sa att jag ser ut som en gris när jag skrattar så är han nog den enda människa som kan läka mig, på riktigt. 

Vi försökte kolla vad Palle hade för sig, och kompani men utan framgång. Så istället kör vi en tu man hand, det funkar också bra! Jag har inte alldeles för mycket att säga, så jag rundar av här. Min syster är glad och vi har städat hela lägenheten, sinnesstämningen är perfekt. 

Styrkekramar, Mathilda.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är så förjävla fin

2011-03-07 @ 11:05:40
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0