Follow @hybrishoran

Du stack ett hål i min kevlarsjäl.



Faställda faktum frånochmed nu. Jag gör allt jag kan. Jag orkar inte. Men jag gör det ändå. Jag gör mer än vad jag kan. Det hjälper inte. Jag orkar ingenting. Jag måste orka.

Jag snuffsade med Jessika inatt, obviously. Jag hatade min lärare idag, ordinär vardagsmat. Jag grät inför mina bästa vänner. Jessika kastade en apelsinklyfta i mitt öga. Jag hämnades ett par timmar senare genom att pika henne till döds, det var inte uppskattat. Jag satt bredvid en herre på spårvagnen idag vars kroppstorlek var 4 st Mathildor ändå vände han sig om innan han klev av och sa "du ser lite småläskig ut" jag tittade frågande på honom och han pekade på min panna. helvete.

Imorgon har jag en kort dag. Alltså mycket ångest på en kort tid, vilket gärna resulterar i panik. Den mastodonta högen med läxor byggs på hög, den är inte längre stor som ett hus. Snarare skyskrapa.  Behöva vara en dag närmare studiebidraget dock i vetskap om att jag inte kommer få något pga mina lärare som uppenbarligen tappades i toaletten redan vid barnsben Tänkte be till Gud men vet inte om han orkar lyssna på mig idag.
Isåfall hade jag bett om ett sundare leverne. Och en Hanglider.

Igår var allting väldigt bra. Jag förundras över hur många tårar det finns, och hur snabbt en mur kan bli till smulor pga en vindpust från fel håll. Andas inte på min mur, den är bräcklig.


Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

2011-03-30 @ 13:37:32
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0