Follow @hybrishoran

En dag i Mathildas underbara liv.


Smell the sarcasm!
Men:

Idag köpte jag en sånhär.



Idag hade jag så här ont när sköterskan sköt in nålar i mig.

Eller ?

Skönt att vara ful idag, jag är ju trots allt fortfarande sjuk och har sprungit hos läkare och köpt en såndär tuff telefon. Tråkigt nog behöver jag låsa upp den så den funkar till Telia, men jag har ju pumpat äckligt mycket och äckligt bra musik i den, min nya powerwalks-kompis.

Craving 1: Nikotin.
Craving 2: Te.
Craving 3: En trubadur ståendes mitt i rummet och spelar serenader för mig.
Craving 4: Ett icke bultande-blåmärkat armveck.

Förutom det är jag nog ganska nöjd. En trevlig pojkfamn hade inte varit fel heller förvisso, men det kommer med solen, det känner jag på mig. Nu ska jag pösa ner mig under täcket, vänta på teét eller möjligtvis nikotinet fallandes från himlen rätt ner i mitt knä, detta gäller även trubaduren för hur nice vore inte det egentligen.

Kommentarer
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

jag vill också ha en sån där. eller något med bra med plats för musiik :(

2011-03-23 @ 09:22:44
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0