Follow @hybrishoran

Om jag vore lika vacker som du, hade jag raskt klivit innanför Hollywoods grindar och sagt "Vart vill ni ha mig?"



1. Jag har den vackraste bästa vännen man kan ha. Den här bilden inföll på Jessikas blogg för en dryg timme sedan och jag var bara tvungen att uppmärksamma hennes skönhet här så att fler kan se den.

2. Jag är fortfarande sjuk, men visst fan borde jag ut och springa nu. Tar ett varv runt Greggan+promenad med hundskrället, that's alright mama! 

3. Herregud, är helt fullständigt  totalt handikappad med den här telefonen. Den ringer upp folk, jag skickar till fel (tur att jag inte är någon pervers pedofil som skriver snuskiga sms till folk som isåfall skulle hamnat i fel händer, hihi!) Hur som helst fick mamma följande sms: "Tja lol, glöm inte att du är FET, som i fet och inte fet. Liksom typ bara.. bäst..<3  (detta säger man med Marcello Mancini's vackra stämma och ser ut som en heltidstönt som drömmer sig bort bland hangliders och libanesiska flickor) fock ya!" som egentligen skulle dimpa ner i Jessika sms-inkorg. Gissa om mamma blev förvirrad. Skyllde på att Micke (som inte ens är hemma.) snodde min mobil och sen tog det ytterligare en kvart att förklara för henne vad en "facerape" var och hur vi ens kom in på det är ett stort mysterium.

4. Din hals är inte alls tjock Jessika! Dessutom kommer du väl sprudla av glädje när jag förklarar hur lik du är Amelie på den här bilden, filmen går förövrigt till historien tusen gånger om. 

5. Det där med söndagsångest är ett svårhanterligt begrepp. Alla pratar om det, alla lider av det liksom jag. Skulle definera det som; Att ha så mycket ångest över den förlorade dagen att timmarna bara rinner iväg fastän man försöker göra något meningsfullt på helgens sista fria timmar innan man är tillbaks bakom koncentrationslägrets grindar. Tacka vet jag tidevarvet, snart är det skumpa och nakna knän med korta vita klänningar och en osmaklig studentmössa på huvudet, upp på ett flak eller alternativt ett gammalt traktorssläp och skrika sig hes. Ursäkta om jag är rå-ärlig men jag kommer nog inte förstå en enda kotte som lipar och har sig, jag kommer förmodligen stå där och skrika mig hes och svära som en turk, jag kommer ge Mats en personlig hälsning med svordomar på så många språk att han får aids och dör! Då tänker jag fan aldrig mer ha söndagsångest! Tack och lov att jag fick det sagt också.

5. Jag tappar alltid den röda tråden, men inte mig emot, det är ju mina läsare som lider av det, mina ämnen som blir så luddiga fastän de var tänkt att bli subtila korta rader om pretantiöst skitsnack, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hade inte ens sett sms: et, tänk vad jag missar genom att vara tankspridd? Jävla apskaft! <3

2011-03-20 @ 19:46:11
URL: http://tiokamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0