Follow @hybrishoran

Ska gå med i friends förening och berätta hur min kära behandlar mig!

- hahah mathilda......... förut när jag tänkte säga att du är söt när du skrattar så tänkte jag säga en till sak också men jag höll det inom mig för du kommer bli lite ledsen :(
- SÄG.
- jag tänker verkligen på en minigris :( förlåt :*
- Jag ska aldrig skratta igen..
- du är så söt.
- fan jävla komplex haha :(

- hahah mathilda......... förut när jag tänkte säga att du är söt när du skrattar så tänkte jag säga en till sak också men jag höll det inom mig för du kommer bli lite ledsen :(
- SÄG.
- jag tänker verkligen på en minigris :( förlåt :*
- Jag ska aldrig skratta igen..
- du är så söt :*
- fan jävla komplex haha :(

Markus är en såndär pojke som kommer bli precis som STIGGE när han blir äldre (han har redan planer på att byta namn till Gunnar)  eller som startar facebookgrupper där man får lov att dra usla ordvitsar, eller en sån person som berättar att man ser ut som en minigris. Han är också en sådan människa som sitter timmar på youtube för att kolla på Anders & Måns, kan citera utantill och sedan länka allt sådant till mig - för att prägla mig till en bättre Anders&Måns-älskare. The shoe just don't fit. Men mest av allt är han nog en av de bästa människorna på jorden, han fnissar som en tjej och strl 39 på skor.. behöver jag säga mer ? Jag har allt man kan ha.



favorit i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0