Follow @hybrishoran

Någon snodde vår idé !



Så här kan vi ju inte ha det! Här gör man ett hederligt försök att vara en hederlig elev med hederliga avsikter så blir man inte lika hederligt bemött! Helvetes jävla hederskränkning! Jag är för arg för mitt eget bästa, vi kör på  med vår idé ändå, och gör den bättre än från första början! Utöver det har jag möblerat om i mitt stackars rum och jag köpte en jacka värd att ha på sin dödsbädd, den är av sammet i bronsröd nyans och en elegant gräddvit skjorta på det, fan fint! Imorgon ska jag och Robert fika i lägenheten med bullar och på lördag kommer fredrika och då blir dans dans dans! Snart ska vi redovisa vår briljanta idé men tröttheten tar över, inatt bland motorsågar och lädermonster i den nästan lite komiska skräckrullen motorsågsmassakern plus en massa mysprat med pojken min kom jag på att jag är en idiot som inte gick och la mig i tid, tur att man har en syster som väcker en tidigt och skänker cigaretter till de fattiga, bussigt! Bilden under dessa rackarns bokstäver är ganska dålig, för man ser faktiskt inte hur fin och glittrigt mjuk jackan faktiskt är, men en smygtitt iallafall för er som inte såg mig dansa runt på stan imorse med denna läckerbit :


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du hittade den!

2011-03-05 @ 12:49:51
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0