Follow @hybrishoran

Mörk är natten innan gryningen.


Jag tar mig fan på att jag idag gör allt för en mindre penning. Går till skolan för att skriva ett spanskaprov jag förmodligen kommer kugga på, det kommer gå till världshistorien. Jag sov ingenting inatt, somnade istället 05.14 och vaknade upp 06.30 någonting. Somnade om en stund igen och vaknade upp med ett leende på mina läppar, konstigt nog. Känner mig jävligt avtrubbad but i'd guess that's just a roleplay. Hur ska man kunna avgöra. But that's thug life i guess, again. Nu vill jag att mitt hår ska torka, och så vill jag spackla ansiktet så jag inte skrämmer iväg varenda kotte jag möter.

Nu är jag i skolan, och känner att man får lov att se ut som en gris just idag.

Cravings: En vän med samma låga kompetens som mig. Ni finner mig i Mimers hus café med en blaskig kopp kaffe och prestationsångest utan dess like. (Spanskaprov inom några pinande minuter, dek!)
Hälsostatus: Luftvägsinfektion och oförlåtligt ombytlig (Emils försköning till ordet bipolär)
Aktuellt: Jessika gjorde en fin entré men håller sig på ett markant avstånd, jag vill snora ner henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0