Follow @hybrishoran

Men du skriver ord som mord i handen.



Jag skrev ord som mord i handen, fikade och kikade second hand med min syster för att jag var så duktig hos läkaren. Köpte en fet jacka för under hundringen,  en ännu fetare väska men fetare än båda de tillsammans är nog jag. Fett chill. "Gör du något annat än fyndar?" är det många som har frågat. Svar: Ja, jag brukar pilla mig i naveln ibland också. Kanske inte. En annan filur frågade hur fan min piercing sitter och om det gjorde ont. Svar: Det var ett helvete att äta äpple till en början, men annars var det inga problem. Smärta föder skönhet har jag hört. Tänker inte dra upp överläppen för att visa utan jag gör det helt enkelt lite bekvämt för mig idag: klicka. Så. Min allra första frågestund, nej jag har inte gått och blivit homosexuell. Gjorde bara min plikt som heltids-tönt.

Ska tillbaks till den galna mannen med skalpellerna ikväll, få ett propert sjukintyg denna gången. Påtal om hyponavikustiskadiafragmakontravibrationer, solen skiner idag trots att det pratades om nya snöbomber och trots att jag är ett sjukt litet barn. Ska trycka i mig en näve värktabletter och gå en solskenspromenad. 

Speaking of nothing, twice; Jag är en väldigt överskattad filur för det mesta, fast inte idag! It's overwhelming but what else can we do?

Kommentarer
Postat av: danii

om det är den gröna. så älskar jag den.

2011-03-17 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0