Follow @hybrishoran

"How does it feel To be such a freak ?" And you say, "Impossible" As he hands you a bone.



Ser ut som en rysk pojkspoling idag, född på ett tidigt 1800-tal som är på väg ut på sin enhjuling för att tjäna några slantar i rikemansfolkets öppna fickor. Zigenarliv minst sagt. Det pågår en hångelorgie klockan tio från min synvinkel, jag försöker ignorera detta men smaskandet är oundvikligt och markant. Jag tittar på Jessika för medlidande, hon lider. Dags att krypa iväg till Vita fläcken för att handla.  Min mamma är på bomullslandet, även känt som Ullared hur jag nu fick ihop det. Hon tyckte jag borde bli informerad om situationen så jag kunde utnyttja den, min mamma är nog inte riktigt frisk i huvudet. Måste arbeta med ett dumt EXPO-arbete vilket känns mycket, mycket avlägset.  Dags att få tummen ur la arshöwl och do did i dont. Sjunger "Who killed Davey Moore" högt och i mitt huvud och jag undrar just när den ska förflytta sig in i någon annans huvud.

Det bör jag inte fundera allt för mycket på, sådant jag inte kan påverka med andra ord.

Puss Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din .. kepa?

2011-03-31 @ 14:06:29
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0