Follow @hybrishoran

en festlig sak där alla vill se jorden landsförvisad.


Nu är kängorna ivägskickade, grät en skvätt men badade drömlikt i mina pengar (genom att dansa runt med mitt bankkort en stund) senare in mot göthelaborgs vackra stora byggnad med männen i de vita rockarna. Jag grät inte ens lite, det var skönt. Stannade till vid fontänen också, där jag träffade en blond lockig skinnjacketyp, fan hette han då? Det var ju självfallet Andreas, en snabb promenad och ett hel lyckat köp i form utav en kavaj blev det, till hans slutprojekt-show? typ. Ska spela Bob Dylan och då lyckades vi hitta den perfekta kavajen. När jakten på den perfekta kavajen var slut kröp jag hem utmattad och kröp vidare mot sängen. Här ligger jag nu och våndas i livets godis-butik. Choklad eller lakrits, det är frågan. Har en stund på mig att fundera men sedan väntar det en promenad med syster min. Inget godis utan motion! Jessika vill ha sushi, det vill jag med men ack vad jag måste spara pengar nu, ffml. Ringde Telia iallafall och blev väl bemött av en norrlänning till kvinna, vi spelade in ett avtal fast båda satt och fnissade, tills jag fick ett hostanfall. Sånt händer sällan utanför ett cirkustält numera. Efter 3 omtagningar var jag härmed ägare utav ett mobilabbonemang istället och det var ju jävligt gött. 

Nog med trams, destination turkbutik! Ciao.


(utan dig, så sjunker jag som en sten)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Utan oss, sjunker vi. punkt! pösse

2011-03-07 @ 20:27:49
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast är inte abbonemanmg dyrere?

2011-03-08 @ 08:23:50
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0