Follow @hybrishoran

Det oändliga blir inte större än såhär.


Jag får väl passa på att kasta in ett inlägg via mobilen nu medan jag väntar på läkaren. Dels för att jag aldrig gjort det via mobilen och dels för att jag varit här i äckligt många timmar nu. Jag drog till skolan, trots att jag hade feber, jag bytte ut batteriet i kameran så nu har jag en fullt fungerande mysig liten analog sådan. Jag avskyr dåliga läkare, men idag har jag nog träffat på alla sorter. En trevlig kvinna med fina rynkor, en var spinkig som hånade mig. Två sköterskor som betedde sig likt två högstadiebrudar som snackade skit, på andra sidan väggen. Nu den senaste doktorn som tog prover på mig klappade mig på kinden. Lite för mycket känslor att ta in idag tror jag.

Förutom det så träffade jag på två kontrollanter idag på spårvagnen som verkligen gick in för sitt jobb, med äkta clintan-style. Den ena tittade ut över oss resenärer med smala ögon och sa "om alla bara sitter ner, så blir det inte lika blodigt" han väntade på skratten. aj, dålig respons i form utav endast en låg harkling längst bak i vagnen. Det där med stand up-komik var nog inte riktigt hans grej. Blir sjukskriven ett par dagar iallafall, som om det skulle ta slut någon gång. Ganska hemskt med dessa förhoppningar, solen sken ju idag för i helvete. Imorgon vankas det snö, då kommer jag inte ens kliva ur sängen. Möjligtvis om jag måste behöva göra kaffe själv. Dags att brottas med läkare igen, in i ringen Mathilda. Ta hand om er förresten, bli inte som mig.

Kommentarer
Postat av: Daniella.

bli inte som ossssssss, bli värre tralala.



nämen. nästa gång du behöver sällskap. smsa. ring. det är bara en timme mellan borås och göteborg vetja.

2011-03-18 @ 12:36:18
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0