Follow @hybrishoran

Ack denna jäntelag, fuck alla krav, vill jag ha rosa dreads och gå naken på stan så gör jag det och skiter i vad alla andra kring mig tycker.



- Kan inte du sätta dig i mitt fönster så jag kan få ta lite kort ?

Så där satt jag. Med en kamera i ansiktet, osminkad och ack så ful. Men jag gillar att sitta på fönsterbrädan och kika ner på gamla par och estetjävlar som kånkar upp för den jobbiga backen från Korsvägen upp till Johanneberg. Igår hamnade vi på Sticky Fingers. Vi var ett mindre sällskap men desto trevligare dock. 

Idag har jag min första baksmälla på månader, vem är måttan och varför måste jag dricka med honom? Vi kröp i princip från Kortedala till Korsvägen, efter ett par koppar kaffe känner jag mig fortfarande inte återställd. Hatar att jag inte behåller min frukost längre, eller så gör jag inte det. Jag vet inte. Förövrigt åker jag till Ön imorgon, jag vet inte vad jag tycker om det. Det är mycket jag inte vet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0