Follow @hybrishoran

Vad vet du om solen förrän nån släckt alla ljusen, och vad vet du om att inte vilja vakna längre.


Telefonsamtal med polisen:

- hur gammal var mannen du satt bredvid?
- typ medelålders?
- hur gammal är medelålders?
- typ, trettio?

Polisen och hans kollega skrattade ihjäl sig och tyckte jag var tokig! Skönt att prata med en vettig farbror blå iallafall, fallet är nämligen det att jag blev rånad på spårvagnen idag, det gjorde mig fett upprörd så jag gjorde en anämlan (trots att chansen är minimal att jag får tillbaks den) och spärrade kort osv. Förutom den dramatiska morgonstarten så har det varit en mycket händelselös dag. Satt i cafét ex antal timmar men det var mysigt! Nu sitter man här igen, och gör en synops av dagen som flutit på dåligt, sitter med te i soffan och funderar på om det är värt att ens försöka få en skön knorr på dagen eller bara låta den fortsätta vara halvdan. Förutom det fick jag (innan stölden) höra att jag var en gubbe; igen! från samma turk som tur var, annars hade jag började tvivla på min femenina sida .. Jag skulle visa mitt legitimation och då skrattade han, pekade på cigaretterna och sedan på mig; "Do gobbe, behova inte visa leg, kom ihog ok?" Jag gick iväg skrattandes och lite förnärmad därifrån, skön snubbe iallafall! Nu ska jag nog sluta babbla, och hoppa i myskläder och fylla på tekoppen.

Peace, love and rockets!


såhär glad var jag när jag blev rånad! fniss

Kommentarer
Postat av: Bambi

Jag gillar denna bilden, får mig alltid att tänka på Marilyn Monroe. - Fast med heelt andra färgeer. Tu eres muy muy guapa mi amigo!

2011-02-09 @ 00:08:57
URL: http://tiokamel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fan vad fin du är

2011-02-09 @ 10:12:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

hoppas du får tillbaka din plånbok, eller ja et var så det jag uppfattade att du blev av med :( ♥

2011-02-09 @ 10:28:03
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0