Follow @hybrishoran

Det finns en längtan till allting som kan rymmas bakom orden.



Det finns en vilja
om att bara låta allt vara förbi
Förbli sig själv
och sen låta resten bli poesi
Det finns en vilja om att bara låta allt vara förbi - förbli sig själv - och sen låta resten bli poesi.

Min hotmail är hemsökt! Liksom mina knasiga redigeringsidéer. Jag får iallafall massa spam mail av mina vänner utan att det står något i och varför sitter jag och redigerar en ocharmig bild i 40 minuter när jag borde läsa Spanska? Men Jörgen är snäll, en riktig goding! Ska möta upp min mor i nordstan efter skolan och få krama om mina Dr. Martens igen, saknat dom! Min lillasyster ska ta hål i näsan, dumt val säger jag bara. Hade piercing i näsan för 2 år sedan, ångrar det grovt men ingen kan övertala min lillasyster, hon är oresonlig och oförskämd tråkigt nog. 

Jag måste nog catch up på lektionen nu, skallebank och magont är inge trevligt och koncentrationsförmågan ligger på botten av hjärnan. Hace frío mi amigos, promesa de ropa de abrigo, mis queridos lectores y lectoras. BESO!

uppdate: råkade visst glömma att klicka på "Spara & publicera" men nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeeeeey whats wrong with näspiercing? Bajj ball

2011-02-28 @ 22:11:56
URL: http://comewithmetohelsinki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0